Valitukset-sivu
Thuiswinkel.orgin jäsenenä me Brepen olemme sitoutuneet tarjoamaan erinomaisen ostokokemuksen ja laadukkaita tuotteita. Jos sinulla on valitus, olemme valmiita ratkaisemaan sen mahdollisimman nopeasti ja asianmukaisesti.
Valitusmenettely
Onko sinulla valitusta tuotteesta tai palvelustamme? Kerro siitä meille välittömästi ottamalla yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme. Pyrimme vastaamaan valitukseesi 2 työpäivän kuluessa ja tarjoamaan sinulle selkeän ratkaisun.
Thuiswinkel.org Riitojenratkaisukomitea
Jos valitusten käsittelymme ei johda tyydyttävään ratkaisuun, voit toimittaa valituksesi Thuiswinkel-riitojenratkaisukomitealle (www.sgc.nl). Thuiswinkel.orgin jäsenenä tunnustamme riitakomitean päätökset ja pyrimme noudattamaan riitamenettelyä asianmukaisesti.
Takuu ja valmistusvirheet
Brepen laatu on etusijalla. Jos saat tuotteen, jossa on valmistusvirhe tai vaurio, ota välittömästi yhteyttä meihin. Tarjoamme sopivan ratkaisun, kuten tuotteen maksuttoman vaihdon tai korjauksen.
Palauttaminen
Tietoa tuotteiden palauttamisesta löydät palautussivultamme. Täältä löydät palautusmenettelyn ja -ehdot. Pyrimme käsittelemään palautukset ja hyvitykset sujuvasti.
Asiakastyytyväisyys
Tyytyväisyytesi on meille erittäin tärkeää. Haluamme tarjota sinulle positiivisen ostokokemuksen ja teemme kaikkemme, jotta voimme täyttää odotuksesi. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää, kommentteja tai valituksia. Olemme valmiita auttamaan sinua ja löytämään ratkaisun.
Palaute
Arvostamme kaikkea asiakkailtamme saatua palautetta, sillä se auttaa meitä parantamaan palveluitamme ja tuotteitamme.
Onko sinulla ehdotuksia, kommentteja tai kehuja? Kerro meille asiakaspalvelutiimimme kautta. Panoksesi on korvaamaton!